Koninklijke onderscheiding Henk Veurman en Herman Schabbink!

Op 26 april zijn Henk Veurman en Herman Schabbink benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau op het gemeentehuis in Borne.

Met ondersteuning van de SESAM Academie, Stichting Theater & Cultuur Hertme, wijkkracht Borne en Stichting Gemeenschapsbelangen Hertme is Henk Veurman voorgedragen voor een koninklijke onderscheiding. Voor al deze organisaties heeft en/of zet hij zich in als betrokken vrijwilliger waarbij zijn ervaring en zijn sterk verbindende rol tussen overheid en gemeenschap van onschatbare waarde is.

Herman Schabbink is met ondersteuning van de locatieraad van geloofsgemeenschap H. Stephanus Hertme, Stichting Theater & Cultuur Hertme, Muziekvereniging Sint Gregorius en Stichting Gemeenschapsbelangen Hertme voorgedragen. In zeer uiteenlopende functies verricht hij al ruim 60 jaar vrijwilligerswerk binnen de dorpsgemeenschap. Zijn goede werkhouding, inzicht, duidelijke communicatie en betrokkenheid worden enorm gewaardeerd.

Wij feliciteren de heren langs deze weg en danken hen beiden voor hun waardevolle bijdrage aan onze gemeenschap. De koninklijke onderscheiding is in dat kader ook meer als verdiend.

Jaco Nies en Erwin Stamsnijder