Naslagwerk 100 jaar St. Gregorius nog maar beperkt beschikbaar!

Het jubileumjaar van St. Gregorius is inmiddels historie. Alle hoogtepunten over 100 jaar muziek in Hertme en alles wat daarmee samenhangt, zijn gebundeld in een dik jubileumboek van maar liefst 550 pagina’s fullcolour. Dit naslagwerk is nu voor iedereen beschikbaar.

Graag willen wij mensen die belangstelling hebben voor dit unieke naslagwerk van onze muziekvereniging de gelegenheid bieden om in het bezit van dit prachtige naslagwerk te komen. De kosten van deze unieke en eenmalige uitgave bedragen 50 euro.

Mensen die graag in bezit willen komen van dit fraaie naslagwerk, kunnen hiervoor een opgave doen via penningmeester@stgregorius.nl  onder gelijke betaling van € 50,- op bankrekening NL74 RABO0309 4500 63 t.n.v. muziekvereniging St. Gregorius o.v.v. Jubileumboek en naam.

De prijs is exclusief verzenden. Afhalen of brengen is in overleg ook mogelijk.

Redactie 100 jaar muziekvereniging St. Gregorius
Herman Schabbink, Tonnie Homan en Bart Monnink